Termeni și condiții

Regulamentul magazinului maomao.ro

Termeni și condiții. Prezentul regulament reprezintă termenii și condițiile de utilizare ale site-ului maomao.ro. Orice comandă plasată pe acest site trebuie să fie de acord cu prezentul Regulament. Orice comandă va fi realizată în conformitate cu acest Regulament și cu legislația aplicabilă în vigoare.

Introducere

PAMPAM RETAIL SRL cu sediul Bld. Constantin Brancoveanu nr. 15, bl. B17, sc. 1, et. 3, ap. 10, sector 4, Bucuresti, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J40/2956/2017, cod unic de înregistrare 37173817, facilitează achiziţionarea de produse cu ajutorul reţelei electronice (Internet) - de la adresa: maomao.ro (Magazin).

Prezentul Regulament se adresează tuturor utilizatorilor Magazinului şi stabileşte principiile de rezervare pe cale electronică a produselor disponibile în Magazin, de plasare de comenzi pe site-ul acestuia precum şi principiul încheierii contractelor de vânzare a produselor.

Poate accesa Regulamentul orice utilizator al Magazinului, în orice moment, dând click pe linkul "Termeni şi Condiţii" aflat la adresa maomao.ro/termeni-si-conditii şi prin salvarea acestuia pe suportul de informaţii dorit.

Informaţiile despre produsele din Magazin - printre altele, descrieri, preţuri - constituie o invitaţie la încheierea de contracte de vânzare în sensul legilor în vigoare, conform condiţiilor din documentul Termeni şi Condiții.

Produsele din Magazin sunt prezentate în mod amănunţit. Pe pagina de web se află informaţii detaliate despre proprietăţile produselor, preţul acestora, materialul din care sunt realizate etc.

Regulile de utilizare a magazinului

PAMPAM RETAIL SRL facilitează încheierea de contracte de vânzare a produselor prin intermediul internetului şi prestează o serie de servicii, prevăzute în Regulamentul de faţă.

Contractul de vânzare a mărfurilor se încheie între utilizatorul Magazinului şi PAMPAM RETAIL SRL cu sediul în Bucuresti.

Condiţia începerii utilizării site-ul este cunoaşterea acestui Regulament şi acceptarea sa.

Informaţiile furnizate de Client în timpul plasării comenzii trebuie să fie reale, actuale şi exacte. PAMPAM RETAIL SRL îşi rezervă dreptul de a refuza realizarea comenzii, în cazul când datele furnizate nu sunt suficient de exacte şi fac imposibilă realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzatoare a produselor. Înainte de a refuza realizarea comenzii PAMPAM RETAIL SRL va încerca să îl contacteze pe Client pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibilă realizarea acesteia.

Clientul care a utilizat Magazinul are obligaţiile:

  • de a nu furniza şi transmite informaţii interzise prin lege;
  • de a utiliza site-ul într-un mod care să nu perturbe funcţionarea acestuia;
  • de a nu difuza şi de a nu plasa informaţii comerciale incorecte;
  • de a utiliza Magazinul într-un mod care să nu creeze inconveniente pentru alţi clienţi şi pentru Administratorul Magazinului;
  • de a folosi informaţiile amplasate în paginile magazinului doar în scop personal.

Plasarea comenzilor

Magazinul facilitează plasarea comenzilor după cum urmează:

  • pe pagina web a Magazinului (online), urmând procedura de plasare a comenzilor;
  • telefonic, la numărul de telefon afisat pe website in sectiunea Contact;
  • prin email, transmiţând comanda cu Mărfurile alese pe adresa: hello@maomao.ro.

Magazinul primeşte comenzile plasate on-line pe parcursul întregii zile, în toate zilele săptămânii. Comenzile plasate prin telefon sau prin poştă electronică sunt primite în zilele lucrătoare între orele 10.00 - 18.00. Comenzile plasate în zilele libere sau de sărbători vor fi prelucrate în decurs de două zile lucrătoare de la data plasării comenzii.

Clientul poate plasa o comandă fără a fi nevoie de a-şi înregistra permanent datele personale în baza de date a Magazinului (aşa numitele cumpărături fără înregistrare).

Condiţia plasării comenzii o constituie completarea în formular a tuturor datelor cerute, necesare pentru expediere şi pentru generarea din sistem a facturii fiscale sau bonului fiscal.

Pentru a plasa o comandă se aleg produsele din Magazin după care se adaugă în "Coşul de cumpărături".

Până la momentul confirmării selectării produselor prin butonul "Trimite comanda" Clientul are posibilitatea de a efectua modificări referitoare la produsele din comandă, precum şi la datele pentru livrare şi de facturare. Confirmarea de către Client a comenzii prin tasta "Trimite comanda" este echivalentă cu acceptarea obligaţiei de a face plata preţului produselor, lucru despre care Clientul este informat direct, înainte de confirmarea comenzii.

Încheierea contractelor de vânzare

Confirmarea de către Client a comenzii constituie oferta transmisă de Client către PAMPAM RETAIL SRL, de a încheia contractul de vânzare, conform conţinutului comenzii şi prezentului Regulament.

In momentul plasării comenzii, Clientul primeşte la adresa de email indicată un mesaj referitor la comanda plasată: cantităţile de produse comandate, valoarea comenzii, tipul de livrare şi de plată ales, timpul de livrare a comenzii precum şi datele de contact ale Clientului, informaţii despre modul de depunere a reclamaţiei în privinţa produselor precum şi despre dreptul Clientului de a se retrage din contractul de vânzare. Procedura aceasta reprezintă şi o confirmare a primirii de către Magazin a ofertei de achiziţie din partea Clientului.

Magazinul transmite confirmarea acceptului sau refuzul de a accepta comanda Clientului, transmisă prin email sau telefonic (Confirmarea realizării şi livrării comenzii) la adresa de email indicată de acesta. După primirea confirmării de mai sus se ajunge la încheierea între Client şi PAMPAM RETAIL SRL a contractului de vânzare a produselor comandate de Client.

Contractul de vânzare se încheie în limba română, având conţinutul prezentulului Regulament însoțit de comanda plasată de Client.

Fără atingerea dreptului Clientului de se retrage din contract, conform legislaţiei în vigoare, Clientul poate renunţa la comandă înainte de a primi de la Magazin confirmarea ofertei de achiziţie, adică înainte de a primi mailul care confirmă acceptarea comenzii spre realizare. In această privinţă Clientul trebuie să contacteze urgent Magazinul - prin telefon sau email.

În cazul alegerii de către Client a altei forme de plată decât ramburs Magazinul îşi rezervă dreptul de a refuza realizarea comenzii în cadrul contractului de vânzare, în cazul in care: (i) datele de contact ale Cumpărătorului sunt neclare, încât fac imposibilă livrarea mărfii sau (ii) tranzacţia nu a fost autorizată în sistemul de plăţi electronice sau (iii) plata pentru comandă nu a fost efectuată în termen de 2 zile lucrătoare de la data plasării comenzii.

Preţurile şi metodele de plată

Informaţia despre preţul de achiziţie al produselor de pe pagina web a magazinului este obligatorie din momentul primirii de către Client a unui email de confirmare a acceptării comenzii plasate de acesta, pentru achiziţia produselor selectate. Respectivul preţ nu mai suferă modificări, indiferent de modificările de preţ din Magazin care mai pot avea loc după confirmarea comenzii prin mail.

Reclamații referitoare la produse

Orice produs cumpărat în Magazin poate fi obiectul unei reclamaţii, cu respectarea termenilor şi condiţiilor de reclamaţie stabiliţi prin lege, dacă prezintă defecte ce constituie neconformităţi cu contractul de vânzare încheiat.

Reclamaţiile cu privire la serviciile prestate de Magazin pot fi trimise la adresa de email hello@maomao.ro (cu mentiunea "Reclamatie magazin online maomao.ro") sau telefonic, la numerele de telefon afişate pe website. Reclamaţia Clientului trebuie să conţină denumirea beneficiarului şi o scurtă descriere a procesului reclamat. Magazinul va face tôt posibilul ca reclamaţiile depuse să fie examinate în cel mai scurt timp cu putinţă, totuşi, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii reclamaţiei de către Magazin. Despre modul în care a fost soluţionată reclamaţia Clientul va fi anunţat pe calea aleasă de Client, telefonic sau pe email la adresa indicată de acesta.

Dacă clientul are o reclamaţie asupra calităţii produsului este rugat să trimită produsele la adresa Bld. Constantin Brancoveanu nr. 15, bl. B17, sc. 1, et. 3, ap. 10, sector 4, Bucuresti, CP 041434.

Renunţarea la contract

Clientul are dreptul la următoarele pretenţii, conform legislației în vigoare:

  • renunţarea la Contract sau reducerea preţului produsului, dacă Magazinul nu înlocuieşte de urgenţă şi fără mari inconveniente pentru Client, produsul defect sau nu înlătură defectul;
  • să ceară înlocuirea produsului cu un altul fără defecte sau înlăturarea defectelor, ori;
  • returnarea preţului de achizitionare al produsului, in termen de 14 zile de la recepţionarea produselor de către Client.

În cazul în care reclamaţia nu este admisă, produsul va fi returnat împreună cu un raport referitor la nejustificarea reclamaţiei.

În cazul în care se constată de către Client deteriorarea produsului în timpul transportului se recomandă ca el să întocmească în prezenţa curierului un proces verbal de daune.

Preţurile produselor din magazine sunt date în lei şi conţin toate componentele preţului.

Clientul va achita preţul produselor comandate, după cum doreşte: prin ramburs, achitând firmei de curierat la livrare sau prin sistemul de plată electronică.

PAMPAM RETAIL SRL îşi rezervă dreptul de a modifica preţul mărfurilor aflate în Magazin, de a introduce în vânzare produse noi, de a desfăşura sau de a revoca acţiuni de promovare pe pagina de web a Magazinului, de a introduce pe aceasta modificări conforme cu prevederile legislatiei în vigoare, cu condiţia ca aceste modificări să nu încalce drepturile persoanelor care au încheiat contracte de vânzare a produselor oferite de Magazin înainte de efectuarea respectivelor modificări, sau a drepturilor persoanelor autorizate să utilizeze o anume promoţie, conform principiilor acesteia, pe perioada desfăşurării sale.

Informatii referitoare la serviciile prestate online

maomao.ro prestează pentru Clienţi următoarele servicii, pe cale electronică:

  • facilitarea încheierii online a contractelor de vânzare din Magazin, conform prezentului Regulament;
  • transmiterea informaţiei comerciale comandate, referitoare la produse.

Condiţiile tehnice de prestare de către Magazin, pe cale electronica, a serviciilor, sunt următoarele:

  • acces la Internet;
  • folosirea unui browser care face posibiliă editare unor documente hypertext (Internet Explorer, Opera, FireFox, Chrome sau altele asemănătoare);
  • deţinerea unui cont de poştă electronică.

Alte prevederi

Conținutul și design-ul maomao.ro, inclusiv look&feel-ul acestuia și bazele de date accesibile prin intermediul său, sunt proprietatea PAMPAM RETAIL SRL și sunt protejate prin legislația în vigoare cu privire la drepturile de autor și drepturile conexe. În cazul informațiilor și conținutului postat de terțe părți pe site, dreptul de autor și responsabilitatea asupra acestora aparțin în totalitate celor care au publicat aceasta informație.

Puteți copia și printa conținutul maomao.ro doar pentru folosința personală, în scopuri necomerciale. Este interzisă orice utilizare a conținutului maomao.ro în alte scopuri decât cele permise expres de prezentul document sau de legislația în vigoare. Cererile de utilizare a conținutului în alte scopuri decât cele permise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa de email hello@maomao.ro.

În condițiile în care considerați că un anumit conținut aflat pe site încalcă drepturile dumneavoastră de proprietate intelectuală, dreptul la viața privată, la publicitate sau alte drepturi personale, sunteți rugat să trimiteți un email la adresa hello@maomao.ro.

In caz de forța majoră, maomao.ro, partenerii sau utilizatorii săi nu pot fi făcuți responsabili pentru nici o întârziere sau eroare în executarea obligațiilor contractuale sau în conținutul furnizat pe site-ul nostru, rezultând direct sau indirect din cauze care nu depind de voința maomao.ro. Această exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare al echipamentului tehnic al Magazinului, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționării conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele maomao.ro, erorile de operare, greva etc.

Neacceptarea prevederilor prezentului Regulament face imposibilă achiziţionarea produselor oferite de Magazin. Magazinul oferă Clientului posibilitatea de a lua la cunoştinţă prevederile Regulamentului, la plasarea comenzii.